Metodologia d’avaluació de l’impacte relativa a la protecció de dades en salut

09 /Feb
09

Feb

  • DPD Salut
  • Esdeveniment en línea
  • 09 February 2021 16:30 - 18:00
  • Gratuït, prèvia inscripció

El proper 9 de Febrer l’Oficina del Delegat de Protecció de Dades de Salut i el Centre d’Investigació Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona presentaran la Metodologia d’avaluació de l’impacte relativa a la protecció de dades en salut.

L’acte es desenvoluparà en format online a partir de les 16:30 hores.

PROGRAMA

16:30 – Presentació de la metodologia d’avaluació de l’impacte relativa a la protecció de dades en salut

Dr. Robert Fabregat. Director General de Recerca i Innovació en Salut – Departament de Salut

Dra. María Casado. Directora del Centre d’Investigació Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona.

16:50 – Metodologia i eina d’avaluació

Dra. Itziar de Lecuona. Profesora agregada, Facultat de Medicina i Ciències de la Salut – Universitat de Barcelona (UB) i sotsirectora del Centre d’Investigació Observatori de Bioètica i Dret (OBD).

17:20 – Rendició de comptes en l’ús dels algoritmes: Cap a on anem?

Dr. Jordi Vitrià. Catedràtic de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat de Barcelona (UB).

 

 

La cloenda correrà a càrrec de Josuè Sallent, Director de la Fundació TIC Salut Social.

Inscripcions disponibles