4D Project: 2nd Multiplier Event

23 /oct
23

oct

 El projecte 4D en la digitalització de l’aprenentatge a la pràctica pretén revolucionar les experiències d’aprenentatge en entorns sanitaris mitjançant la integració de la tecnologia mòbil en les pràctiques. 

L’objectiu del 2nd Multiplier Event és donar a conèixer els resultats de dos components fonamentals del projecte: el Resultat 2, centrat en el disseny i implementació d’una aplicació d’aprenentatge mòbil per a l’aprenentatge basat en la pràctica, i el Resultat 3, centrat en l’avaluació i difusió de les millors pràctiques per integrar la tecnologia en les pràctiques.

L’esdeveniment tindrà lloc el 23 d’octubre de 2024 al TecnoCampus Mataró-Maresme – Av. Ernest Lluch, 32 | 08302 Mataró, Barcelona. Espanya.